Είσοδος πελατών

Επικοινωνία

  • Καλέστε τώρα:210 300 9880
  • Στείλτε email:info@internetsolution.gr
  • Επισκεφθείτε μας:Νικοπόλεως 1, Λαμία

Κλείσιμο Υποστήριξης

Υποστήριξη

Όροι χρήσης υπηρεσίας

Η Internet Solution παρέχει Web Hosting & Streaming στους πελάτες σε όλο τον κόσμο, και έχει την ευθύνη να προστατεύσει τον κάθε πελάτη και να παρέχει τις καλύτερες υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες. Όλοι οι πελάτες της Internet Solution υπόκεινται στους ακόλουθους όρους χρήσης της υπηρεσίας. Παρακαλούμε να τους διαβάσετε και να επισκεφθείτε τις σελίδες μας, μόνο εάν συμφωνείτε πλήρως με αυτούς. Η Internet Solution έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει ή και να διακόψει προσωρινά ή μόνιμα μέρη ή όλες τις υπηρεσίες της με ή και χωρίς προειδοποίηση προς τους χρήστες ή τα μέλη της.
Κανονισμός Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .gr

Ο πελάτης/χρήστης και/ή μελλοντικός ιδιοκτήτης των ονομάτων χώρου πρέπει να αναγνώσει, να κατανοήσει και να συμφωνήσει με τον Κανονισμό Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .gr και όλες τις τροποποιήσεις αυτού. Ιδιαίτερα θα πρέπει να αναγνώσει το άρθρο 5 του κανονισμού που αναφέρεται στους λόγους απόρριψης μίας αίτησης καταχώρισης ονόματος χώρου. Στην σελίδα της ΕΕΤΤ υπάρχουν όλα τα κανονιστικά κείμενα και τυχόν τροποποιήσεις αυτών. Ο επισκέπτης η χρήστης είναι υπεύθυνος για τον εξοπλισμό που του επιτρέπει να επισκεφθεί τις σελίδες της Internet Solution και είναι υπεύθυνος για τα σχετικά τέλη που τυχόν απαιτούνται για να έχει την πρόσβαση αυτή ( π.χ. χρέωση παροχής σύνδεσης με το δίκτυο, χρεώσεις χρόνου παραμονής κλπ).
Η Internet Solution δεν έχει ευθύνη για την επικοινωνία των χρηστών ή μελών με τους τρίτους παροχείς υπηρεσιών που τυχόν διαφημίζονται στο δικτυακό της τόπο (site) και για την οποιαδήποτε τυχόν εμπορική συναλλαγή που μπορεί να προκύψει μεταξύ τους. Οι πληροφορίες που παρέχονται στο δικτυακό τόπο της Internet Solution. Οι επισκέπτες αναλαμβάνουν την ευθύνη να διασταυρώσουν τις πληροφορίες που τους παρέχονται.
Ευθύνη χρήστη

Οι χρήστες αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν τις παροχές της Internet Solution για:

1. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις
2. Πρόκληση βλαβών σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο.
3. Περιεχόμενα για ενήλικες – πορνό, τζόγος και οτιδήποτε άλλο αντιτίθεται στον Ελληνικό νόμο.
4. Αποστολή – μαζική αποστολή με e-mail με σκοπό διαφημιστικούς λόγους χωρίς τη συγκατάθεση του παραλήπτη.
5. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο δεν έχετε δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας).
6. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων.
7. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών 8. Ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων.
8. Παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο.
9. Συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.
10. Διακίνηση πειρατικού λογισμικού, MP3 και ταινιών.
11. Forum με links προς περιεχόμενο για το οποίο δεν έχετε δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις.
12. Μαζική αποστολή emails για διαφημιστικούς λόγους – Spam Mails.
H μαζική αποστολή emails για εμπορικούς λόγους με σκοπό τη διαφήμιση ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ από την ελληνική νομοθεσία. Θεωρητικά η μαζική αποστολή emails για εμπορικούς λόγους (με σκοπό τη διαφήμιση) επιτρέπετε μόνο στην περίπτωση που υπάρχει η συγκατάθεση του παραλήπτη να λαμβάνει ηλεκτρονικά μηνύματα από τη συγκεκριμένη διεύθυνση email.
Στην περίπτωση που δεν τηρηθούν τα παραπάνω και λάβουμε ειδοποίηση από το data center για αποστολή spam mail, τερματίζεται ο λογαριασμός φιλοξενίας χωρίς ουδεμία προειδοποίηση.
Xρήση πόρων

Ο πελάτης συμφωνεί ότι προτίθεται να κάνει λογική χρήση των πόρων του server Internet Solution που φιλοξενείται, ότι δεν προορίζονται όλοι οι πόροι του server για δική του χρήση και αναγνωρίζει ότι μοιράζεται τους πόρους του server με άλλους χρήστες.
Ως όριο στη χρήση της υπολογιστικής ισχύος (CPU) και μνήμης του server τίθεται το 10% των συνολικών πόρων του server. Σε περίπτωση που οι διεργασίες που εκτελούνται στο λογαριασμό φιλοξενίας του πελάτη ξεπερνούν σε σταθερή βάση την κατανάλωση του 10% των συνολικών πόρων του server, ο πελάτης ενημερώνεται σχετικά ώστε να τερματίσει τις συγκεκριμένες διεργασίες.
Σε περίπτωση που οι συγκεκριμένες διεργασίες προκαλούν ή ενδέχεται να προκαλέσουν πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία του server και είναι εις βάρος των υπολοίπων πελατών, η Internet Solution διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει τις διεργασίες χωρίς να προηγηθεί σχετική ενημέρωση του πελάτη ή και ακόμα να απενεργοποιήσει το λογαριασμό φιλοξενίας αν αυτό κριθεί αναγκαίο.
Οι διαθέσιμοι πόροι του server προορίζονται αποκλειστικά για χρήση εντός των λογαριασμών φιλοξενίας των πελατών της Internet Solution.
Απαγορεύεται η διάθεση πόρων κατά οποιονδήποτε τρόπο σε sites τρίτων με οποιαδήποτε μορφή, περιλαμβανομένων αλλά μη περιοριζόμενων σε άντληση γραφικών ή κειμένων από sites τρίτων υλικού που βρίσκετε σε server της Internet Solution, εκτέλεση προγραμμάτων banner exchange κτλ.
Απαγορεύεται ρητά η χρήση irc bot και chatrooms, λόγω του υπερβολικού φόρτου που προκαλούν οι παραπάνω εφαρμογές στους servers.
Άρνηση Υπηρεσιών

Η Internet Solution έχει το δικαίωμα να αρνηθεί ή να ακυρώσει την παροχή υπηρεσιών. Η παραβίαση των κανόνων και των κανονισμών της Internet Solution οδηγεί σε προειδοποίηση, αναστολή ή ακόμα και πιθανή ακύρωση της υπηρεσίας. Οι λογαριασμοί που θα διαγράφονται λόγω παραβίασης της πολιτικής της Internet Solution δεν θα αποζημιώνονται.
Σε περίπτωση υπέρβασης της μηνιαίας κίνησης του όγκου Δεδομένων τότε υπάρχει υποχρεωτική χρέωση για κάθε επιπλέον MByte σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο της Internet Solution.
Σαν μηνιαία κίνηση λαμβάνονται όλα τα Δεδομένα (όπως πχ. κίνηση σελίδων, κίνηση FTP, κίνηση e-Mail κλπ) από και προς τον λογαριασμό σας (δηλ. τον χώρο στον δίσκο που σας φιλοξενούμε).
Υπηρεσίες και Ευθύνη της Internet Solution

1. Ο Πελάτης βεβαιώνει ότι το υλικό που θα ανεβάζει στον server θα είναι έτοιμο και δεν θα χρειάζεται καμία επιπλέον επεξεργασία από την Internet Solution για να λειτουργήσει. Η Internet Solution έχει δικαίωμα πρόσβασης στα αρχεία, ιστοσελίδες και δεδομένα του Πελάτη.
2. Η Internet Solution γνωστοποιεί με email στον πελάτη τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον Πίνακα Ελέγχου (Control Panel) του και για τον τρόπο δημοσίευσης των αρχείων του στο Διαδίκτυο, την εγκατάσταση των email λογαριασμών του καθώς και για την αναγκαιότητα της μελέτης του εγχειριδίου χρήσης του virtual server του και του Πίνακα Ελέγχου του.
3. Ο Πελάτης συμφωνεί ότι έχει τις απαραίτητες γνώσεις για την κατασκευή/δημοσίευση στο Internet των ιστοσελίδων του και ότι η Internet Solution δεν είναι υπεύθυνη να προσδώσει αυτές τις γνώσεις ή άλλες γνώσεις προγραμματισμού στον Πελάτη ή να τον εκπαιδεύσει. Η Internet Solution δεν είναι υποχρεωμένη να παρέχει τεχνική υποστήριξη εκτός των περιπτώσεων που καθορίζονται στο παρόν. Η Internet Solution θα μπορούσε κατ’ εξαίρεση, εάν η ίδια το επιθυμεί, να παράσχει υποστήριξη και υποδείξεις σε θέματα που δεν σχετίζονται με την φιλοξενία του δικτυακού τόπου (πρόσθετη Τεχνική Υποστήριξη).
4. Οποιοδήποτε αίτημα για πρόσθετη Τεχνική Υποστήριξη μπορεί να απορριφθεί από την Internet Solution με ή χωρίς λόγο. Είναι στην αποκλειστική επιλογή της Internet Solution αν θα παρέχει οποιαδήποτε πρόσθετη Τεχνική Υποστήριξη και αν γίνει μια φορά, μπορεί να διακοπεί οποτεδήποτε χωρίς ειδοποίηση και χωρίς καμία υποχρέωση ή ευθύνη για την Internet Solution.
5. Η Internet Solution δεν ασκεί έλεγχο στο περιεχόμενο των πληροφοριών που περνάνε μέσα από το δίκτυο των διακομιστών της, επίσης δεν εγγυάται την αξιοπιστία οποιασδήποτε πληροφορίας που εμφανίζεται στο διαδίκτυο διαμέσου ή εξαιτίας των υπηρεσιών της. Επιπλέον δεν εγγυάται την εμπορική ή προσωπική φερεγγυότητα οποιουδήποτε παρουσιάζεται στο διαδίκτυο ή την εκπλήρωση οποιονδήποτε συγκεκριμένων υποσχέσεων/προσφορών από τρίτους και δεν είναι υπεύθυνη για οποιεσδήποτε ζημιές μπορούν να συμβούν στον πελάτη ή σε αυτούς που συναλλάσσονται με αυτόν, συμπεριλαμβανομένου και της απώλειας δεδομένων, εξ’ αιτίας καθυστερήσεων, μη παράδοσης εμπορευμάτων ή διακοπής υπηρεσιών για οποιαδήποτε αιτία, λάθος ή παράλειψη.
6. Η χρήση οποιασδήποτε πληροφορίας που παρέχεται μέσω του Internet είναι υπ΄ ευθύνη αυτού που την χρησιμοποιεί και η Internet Solution δεν έχει καμία ευθύνη για την ακρίβεια ή την ποιότητα αυτών των πληροφοριών. Η ταχύτητα σύνδεσης που αναφέρεται στον δικτυακό τόπο αντιπροσωπεύει την ταχύτητα προς το κεντρικό δίκτυο (backbone) και όχι την ταχύτητα από άκρο σε άκρο.
7. Η Internet Solution δεν έχει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του δικτύου ή του συστήματος και δεν εγγυάται ότι η υπηρεσία φιλοξενίας θα είναι αδιάκοπη ή δεν θα γίνει κάποιο λάθος, λόγω της ειδικής φύσης του Διαδικτύου (Internet) και των δικτύων μέσω των οποίων διανέμονται οι πληροφορίες.
8. Η Internet Solution, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και περιστάσεις και από οποιαδήποτε αιτία, δεν έχει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκύψει από την χρησιμοποίηση, διαθεσιμότητα ή μη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών που προσφέρει.
9. Η Internet Solution αναβαθμίζει σε τακτά χρονικά διαστήματα εγκατεστημένες εφαρμογές που υπάρχουν στους servers της προκειμένου να διατηρεί τα επίπεδα ασφαλείας στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο και για να παρέχει τις πιο πρόσφατες εκδόσεις των Control Panel, Php, MySQL, ASP.net, Perl, Zend, Ioncube κλπ. Είναι αποκλειστική υποχρέωση του πελάτη να ενημερώνει αναλόγως τις κωδικοσελίδες του (τον κώδικα php, mysql queries, asp κλπ των ιστοσελίδων που ο Πελάτης διατηρεί στον χώρο που του παρέχει η Internet Solution) έτσι ώστε να είναι συμβατές με τουςservers της Internet Solution. Η Internet Solution δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια, ζημιά και ηθική βλάβη προκύπτει από αυτές τις αναβαθμίσεις καθώς και από την αδυναμία ή απροθυμία του πελάτη να προσαρμόσει τις ιστοσελίδες του με τις αναβαθμισμένες εκδόσεις των διάφορων εφαρμογών και προγραμματιστικών γλωσσών Η/Υ που έχουν εγκατασταθεί στους servers της Internet Solution.
10. Η Internet Solution δεν φέρει ευθύνη ούτε υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε απώλεια, ζημιά και ηθική βλάβη που προκύπτει από αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή και Τεχνικής υποστήριξης και ο Πελάτης δεσμεύεται με την αποδοχή του παρόντος ότι δεν θα εγείρει κανενός είδους αξιώσεις.
11. Η Internet Solution κατά τακτά χρονικά διαστήματα παίρνει αντίγραφα ασφαλείας των αρχείων και των βάσεων δεδομένων των Πελατών που χρησιμοποιούν υπηρεσίες φιλοξενίας στους servers της. Η ανάκτηση αρχείων από το backup χρεώνεται. Η Internet Solution δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που το αντίγραφο ασφαλείας δεν είναι ενημερωμένο ή δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος να τηρεί αντίγραφο ασφαλείας των αρχείων και των βάσεων δεδομένων του χρησιμοποιώντας το αντίστοιχο εργαλείο Backup/Restore που παρέχεται μέσα από το Control Panel της Internet Solution. Για λόγους ασφάλειας, το αντίγραφο ασφαλείας θα πρέπει να μεταφέρεται με FTP στον υπολογιστή του Πελάτη.
12. Η Internet Solution θα παραδώσει τις υπηρεσίες / προϊόντα μέσα σε λίγα λεπτά από την στιγμή της εξόφλησης. Σε κάποιες περιπτώσεις, λόγο της φύσης της υπηρεσίας, η παράδοση μπορεί να καθυστερήσει μερικές ώρες ή ημέρες.
13. Η Internet Solution θα συνεργαστεί με τις αρμόδιες αρχές για επιβολή του νόμου και που αφορούν τον χώρο, τα δεδομένα, τα e-mail και το περιεχόμενο του Πελάτη. Αυτό μπορεί να οδηγήσει την Internet Solution σε αποκάλυψη όλων των πληροφοριών που έχουν δοθεί στην Internet Solution, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών που βρίσκονται στους διακομιστές της Internet Solution, των αρχείων και των βάσεων δεδομένων του πελάτη.
14. Η Internet Solution δεν ευθύνεται έναντι των πελατών/χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους ή από την μορφή παροχής της υπηρεσίας. Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των προϊόντων / υπηρεσιών στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας.
15. Η Internet Solution συνάπτει συνεργασίες ή συμμαχίες με άλλες εταιρίες και προμηθευτές. Ο πελάτης αναγνωρίζει και συμφωνεί ότι η Internet Solution σε καμία περίπτωση δεν φέρει ευθύνη σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες οποιουδήποτε τρίτου, ούτε θα είναι υπεύθυνη και εκτεθειμένη στο πελάτη ή οποιονδήποτε τρίτο για οποιεσδήποτε αξιώσεις που προκύπτουν από την παροχή αυτών των προϊόντων ή υπηρεσιών.
16. Αν ο server που βρίσκεται το shared ή το reseller πακέτο φιλοξενίας σας, έχει φυσικό downtime μεγαλύτερο από 0.1% μέσα σε ένα ημερολογιακό μήνα, μπορείτε να λάβετε ένα μήνα σε μορφή credits στο λογαριασμό σας. Η έγκριση των credits είναι στην κρίση της εταιρείας και εξαρτάται από την αιτιολογία που θα δηλώσετε. Δεδομένα από monitoring των servers μας από τρίτους δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως απόδειξη για διάφορους λόγους, όπως για παράδειγμα χωρητικότητα/διαθεσιμότητα του δικτύου των τρίτων κλπ. Η διαθεσιμότητα του server ορίζεται ως η διαθεσιμότητα που έχει το λειτουργικό σύστημα και ο Apache/IIS Web Server, η οποία μπορεί να διαφέρει από τη διαθεσιμότητα που έχουν άλλες μεμονωμένες υπηρεσίες. Για να ζητήσετε credits για τον λογαριασμό σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με email στο info@internetsolution.gr, στέλνοντας το αίτημα σας. Όλα τα αιτήματα πρέπει να στέλνονται με email. Η εγγύηση διαθεσιμότητας ισχύει μόνο για shared / reseller πακέτα φιλοξενίας.
17. Συμφωνητικό παροχής υπηρεσιών.
Tο παρόν συμφωνητικό περιγράφει την εγγύηση διαθεσιμότητας του δικτύου των υπηρεσιών της Internet Solution. Η εγγύηση ισχύει για οποιονδήποτε πελάτη της Internet Solution χωρίς οικονομική εκκρεμότητα την περίοδο διακοπής της διαθεσιμότητας του δικτύου.
Μορφή και διαδικασία εφαρμογής της εγγύησης

Η Internet Solution έχει ως κύριο στόχο να παρέχει το περιεχόμενο του φιλοξενούμενου ιστοχώρου διαθέσιμο (uptime) για πρόσβαση από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, κάθε στιγμή. Ο χρόνος διακοπής της υπηρεσίας ορίζεται ως απώλεια όλων των πακέτων από τη Internet Solution προς τους παροχείς του δικτύου κορμού.
Ο στόχος της Internet Solution είναι να κρατήσει τη μέση απώλεια διαθεσιμότητας των υπηρεσιών Webserver ή ο Database Server σε ποσοστό 0,1% ή λιγότερο, κατά τη διάρκεια ενός ημερολογιακού μήνα, όπως μετριέται από τη Internet Solution.
Σε περίπτωση που ο Webserver ή ο Database Server του shared hosting πακέτου που φιλοξενείται το site σας είναι διαθέσιμα λιγότερο από 99,9% στο διάστημα ενός ημερολογιακό μήνα, η Internet Solution θα πιστώσει το πακέτο hosting σας με δωρεάν χρόνο φιλοξενίας ενός μήνα.
Ο χρόνος διακοπής μετριέται μετά από την κοινοποίηση από τον πελάτη της μη διαθεσιμότητας, την στιγμή που γίνεται η διακοπή, μέσω του συστήματος ticket της Internet Solution, είτε τηλεφωνικά προς το Τμήμα Εξυπηρέτησης της Internet Solution. Οι διαχειριστές της Internet Solution θα καθορίσουν το τέλος του χρόνου διακοπής.
Η πίστωση αφορά το μηνιαίο τέλος της βασικής υπηρεσίας που καταβάλλεται από τον πελάτη για το πακέτο, για το όριο μεταφοράς δεδομένων που επιτρέπεται κάθε μήνα, αποκλείοντας τις αμοιβές για πρόσθετες υπηρεσίες, όπως πρόσθετες διευθύνσεις IP, υπηρεσίες υποστήριξης κλπ.
Περιορισμοί

Ο Πελάτης δεν θα λάβει οποιαδήποτε πίστωση για οποιαδήποτε αποτυχία, δυσλειτουργία ή μη διαθεσιμότητα του ιστοχώρου του που προκαλείται ή συνδέεται με:
1. περιστάσεις πέρα από τον λογικό έλεγχο της Internet Solution συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, δραστηριότητες κυβερνητικές, πόλεμος, εξεγέρσεις, δολιοφθορές, ένοπλης σύγκρουσης, αποκλεισμού, πυρκαγιάς, πλημμύρας, απεργίας ή άλλης διαταραχής εργασίας, της διακοπής ή της καθυστέρησης στη μεταφορά, απρόσιτη ή διακοπή ή καθυστέρηση στις τηλεπικοινωνίες ή τις υπηρεσίες τρίτων, επιθέσεις χάκερ ή ιών, αποτυχία του λογισμικού τρίτων (συμπεριλαμβανομένου, χωρίς περιορισμό του λογισμικού ecommerce, πυλών πληρωμής, συνομιλίας, στατιστικών ή ελεύθερων scripts) ή ανικανότητα να ληφθούν οι πρώτες ύλες, οι προμήθειες, ή η ενέργεια που απαιτείται για τη χρήση του κατάλληλου εξοπλισμού για την παροχή αυτού του SLA.
2. Προγραμματισμένης ή επείγουσας συντήρησης και βελτίωσης του τεχνολογικού εξοπλισμού της εταιρείας.
3. Θέματα με τον DNS, FTP, POP, IMAP ή SMTP πρόσβαση πελατών.
4. Ψεύτικες αναφορές για μη λειτουργία συστημάτων της Internet Solution.
5. Πράξεις ή παραλείψεις του πελάτη, συμπεριλαμβανομένου, χωρίς περιορισμό, του κώδικα (π.χ., CGI, Perl, HTML, ASP, κλπ.), οποιασδήποτε αμέλειας, σκόπιμης κακής μεταχείρισης, ή χρήσης των υπηρεσιών με παραβίαση των όρων της Internet Solution και των διατάξεων της αποδεκτής πολιτικής χρήσης.
6. Παράδοση ή μετάδοση Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή webmail.
7. Διακοπές λειτουργίας αλλού στο διαδίκτυο που εμποδίζουν την πρόσβαση στον Πελάτη. Η Internet Solution δεν είναι αρμόδια για τους browsers ή τους DNS οι οποίοι μπορούν να κάνουν αδύνατη την εμφάνιση της υπηρεσίας στον Πελάτη.
Επίσης η Internet Solution δεν είναι αρμόδια για προβλήματα που προκύπτουν εξαιτίας της ποιότητας πρόσβασης στο internet από τον παροχέα που έχει επιλέξει ο Πελάτης.
Η Internet Solution θα εγγυηθεί μόνο εκείνες τις περιοχές που είναι υπό έλεγχο του, δηλαδή τους servers, τους δρομολογητές των servers και την σύνδεση αυτών με το Διαδίκτυο.
Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων

1. Tα πακέτα φιλοξενίας εικονικών διακομιστών της Internet Solution συνοδεύονται από εγγύηση επιστροφής χρημάτων 30 ημερών από την ημερομηνία έναρξης του λογαριασμού φιλοξενίας.
Αν ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος από το επίπεδο υπηρεσιών φιλοξενίας της Internet Solution, μπορεί μέσα σε 30 ημέρες από την έναρξη του λογαριασμού του να ζητήσει την ακύρωση του παρόντος συμφωνητικού, αλλιώς σιωπηρά συμφωνεί με τη συνέχιση παροχής της υπηρεσίας και παραιτείται του δικαιώματός του για επιστροφή των καταβληθέντων χρημάτων.
Στην περίπτωση ακύρωσης μέσα σε 30 ημέρες, επιστρέφεται στον πελάτη το πόσο της συνδρομής του.
Σε περίπτωση που το ποσό της συνδρομής περιλάμβανε πρόσθετα έξοδα (αγορά domain name, αγορά SSL, αγορά dedicated IP, προμήθειες τρίτων ή προμήθειες τραπεζών ή πιστωτικών καρτών, έξοδα εγκατάστασης, πρόσθετες υπηρεσίες) το ποσό της συνδρομής επιστρέφεται στον Πελάτη αφού παρακρατηθούν τα παραπάνω έξοδα.
Καμία επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται μετά την 30η μέρα της συνδρομής.
Η παραπάνω εγγύηση αφορά αποκλειστικά και μόνο τα πακέτα ενοικίασης Web Hosting & Web Radio και όχι το σύνολο των παρεχομένων υπηρεσιών από την Internet Solution, όπως Dedicated Server, Resellers Hosting κλπ.
Για τους Dedicated Server και τα αντίστοιχα addons δεν παρέχεται καμία επιστροφή χρημάτων.
2. Μόνο οι νέοι λογαριασμοί δικαιούνται αποζημίωση. Για παράδειγμα, αν ο πελάτης είχε λογαριασμό στην Internet Solution, ακύρωσε και δημιούργησε έναν νέο, δεν δικαιούται αποζημίωση για τον τελευταίο λογαριασμό.
3. Για να θεωρηθεί έγκυρη η αίτηση ακύρωσης λογαριασμού, το αίτημα πρέπει να σταλεί μέσω την φόρμας που βρίσκεται στη σελίδα διαχείρισης του πακέτου στη Internet Solution.
4. Σε περίπτωση που ο πελάτης απέκτησε κωδικό για δωρεάν κατοχύρωση ή ανανέωση Domain Name με την αγορά πακέτου φιλοξενίας, για το οποίο έχει υποβάλει αίτηση ακύρωσης, η συνολική αξία κατοχύρωσης ή ανανέωσης του Domain Name δεσμεύεται από το τελικό ποσό προς επιστροφή.
5. Σε περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει με Paysafecard τα χρήματα της επιστροφής πιστώνονται στον λογαριασμό του πελάτη, μιας και η πύλη πληρωμής δεν υποστηρίζει επιστροφή.
6. Οποιαδήποτε παραβίαση όρου του παρόντος θεωρείται ικανή να οδηγήσει σε μη επιστροφή οποιουδήποτε ποσού προς τον Πελάτη.
Ακυρώσεις/Πληρωμές Dedicated Server

Όλες οι ακυρώσεις και οι πληρωμές Dedicated Server πρέπει να γίνονται 5 μέρες πριν την λήξη τους και όχι μετά. σε περίπτωση που έχει δημιουργηθεί τιμολόγιο ανανέωσης αυτό πρέπει να εξοφληθεί.

Κάνοντας την πρώτη πρόσβαση σας στον λογαριασμό σας, ή μεταφέροντας αρχεία σε αυτόν, επιβεβαιώνετε την αποδοχή σας στους παραπάνω Όρους και Προϋποθέσεις.

THEME OPTIONS

Choose a combination of predefined colors And layouts here.

SKINS VERSION SKINS COLOR LAYOUT STYLE
BACKGROUND PATTERNS